4 σχόλια [ποστ γιουαρ]:

aniaris said...

Δεν είδα άλλη ακόμα. Αλλά θα δω.
Ήθελα και κάπου να σου γράψω ότι μου αρέσουν οι φωτογραφίες σου αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό το τουμπλρ.

miliokas said...

@aniaris:Δεμπειράζει :P θα δεις κάποια στιγμή. Εγώ τις αγόρασα όλες από το σάιτ του σε υψηλή ανάλυση και με τις κομμένες σκηνές. Αυτές που δεν υπάρχουν σε όσες κυκλοφορούν στο δίκτυο.
Το τούβλερ ούτε εγώ το έχω καταλάβει. Απλά ποστάρω μερικές φωτογραφίες εκεί και μπορώ να δω κι άλλων και όταν θέλω να κάνω και κάποια που μ' αρέσει πολύ ρεμπλογκ...
Αυτά :)

miliokas aka skylos_mayros

Kostas said...

Bεβαίως και συμβαίνουν τρελά πράγματα σήμερα . Προχθές , θυμάμαι περισσότερα !

miliokas said...

@ Kostas: Pοτέ δεν κατάλαβα τι εννοείς με αυτό_
Κάποιο αλτσχάιμερ στον ορίζοντα (δικό μου, έτσι;)

miliokas aka skylos_mayros

Post a Comment

Μίλα κι εσύ (αλλά πες κάτι)