september 4th - knowledge

september 4th
knowledge - /ˈnɒlɪdʒ/
 
track id: Dimitris Poulikakos - Oh! The Good Old Times

📍Πληροφορήθηκα τον θάνατο τού Θάνου Ανεστόπουλου κατά τις 4(;) κι ενώ έβαζα μουσική σε ένα κωλομάγαζο για κατι βαφτίσια που δεν γνώριζα κανέναν κι ούτε είχα κλείσει εγώ το deal κι ούτε τα λεφτά ήταν καλά κι ακόμα & σήμερα όταν που & που το θυμαμαι αυτό περιστατικό, δε μπορω να καταλάβω πως ξεγελάστηκα & ειπα το «ναι»!!

📍έτσι, από το πουθενά, εκεί που επέλεγα κατι μαλακίες να ακούνε, έσκασε ένας τυπάκος -άγνωστος σε μένα-,& με πληροφόρησε για το δυσάρεστο γεγονός & μου ζήτησε αν υπήρχε κατι από αυτόν να παίξω στα ηχεία, πράγμα κιόλας που έγινε άμεσα & χωρίς δεύτερη σκέψη.

📍στην ίδια εκδήλωση, δεν έγινε ποτέ η χάρη του τύπου που ήθελε Sony + καλά να ακούσει Μάκη Δημάκη καθ δεν πτοήθηκε όταν του ειπα: «μεγάλε, τέτοιες μαλακίες εγώ δεν τις βάζω & σήκω φύγε μη γamisw kammia panagia» κι επέμενε να συνδέσει το κινητό του να το παίξει από YouTube.

📍ήταν η εποχή που η Φριντα ήταν νέα & λίγο άγρια κι όταν έπαιζα μουσική & την είχα μαζί μου την έδενα στο booth να κοιμάται ήρεμα. Όταν ο τύπος δεν πτοήθηκε με τα καντήλια, πάτησα την ουρά τής Φρίντας που κοιμόταν αμέριμνη, αυτή πετάχτηκε προς το μέρος του κι αυτος ξεκουμπίστηκε όταν του ειπα πως το σκυλί είναι αλλεργικό στις μαλακίες & πολύ δυνατό & δεν μπορω να το κουμαντάρω γιαυτό & το είχα δεμένο. Προφανώς & ολα ήταν ψέμματα αλλά αυτος δεν το ήξερε & προτίμησε να μη ρισκάρει κιόλας.

📍ηθικό δίδαγμα: δεν είμαι & το πρότυπο του κοινωνικότατου dj αλλά Κλάιν. Όλο αυτό έχει χαραχθεί στο μυαλό μου σαν κατι δυσάρεστο κι ότι έπεσα θύμα κοροϊδίας.
Εξού & το μόττο: «άλλη μια φορά κορόιδο» που φιγουράρει που + που στο προφίλ μου & που είμαι σίγουρος ότι κανένας δεν το ‘χει δει ουτε μία φορά


 

0 σχόλια [ποστ γιουαρ]: