[:peras_argentinas]

[:peras_argentinas]
radioactive 613
movie: paterson (jim jarmusch, 2016)
book: no book yet
(photo via)

tracklist 613 episode
Club Des Belugas - Sweet Lovin' (ft. Iain Mackenzie & Anna-Luca)
The Karminsky Experience Inc. - Calhoon Road (ft. Rory More)
Quantic & Flowering Inferno - Dusk
Mulatu Astatke - Gubelye-
Guy Morris - Hot Pants Party
Super Eagles - Love's A Real Thing
Don Adams - Rest My Soul
Bill Thomas & The Fendells - Southern Fried Chicken Part. 1 & 2
The Kinks - Sunny Afternoon--
Jimmy McGriff - The Worm
Angie Stone - Wish I Didn't Miss You
Cassiano - Ela Mandou Esperar
Vania Borges & Quincy Jones - Ai No Corrida-
Rebecka Tornqvist - Easy Come, Easy Go (Radio Mix)
Alcohol Jazz - S.W.A.T.
Mr.Vagz - Dr.No
Yuri Buenaventura - Ma Liberte-
QUEEN - Living On My Own


oνειρεύτηκα [και ένοιωσα] σα να ήταν σεπτέμβρης κι όλα είχαν τελειώσει λέει
και γω βρισκόμουν εκεί, στο τέλος της μέρας χωρίς να θυμάμαι τίποτα
τελείως μόνος και όλοι είχαν εξαφανισθεί και γύρω μου όλα μαυρόασπρα
και κάτι μπανανιές της κακιάς ώρας.
κι ένας εξαθλιωμένος σκύλος πού ήταν λέει δικός μου αλλά ήτανε στο κακό του
το χάλι, όχι πως εγώ ήμουν σε καλύτερη μοίρα αλλά αυτός απορούσες πως στεκόταν
στα πόδια του.
κι άρχισε να μυρίζει σεπτέμβρης και το σκηνικό έμοιαζε με αυτό από την ταινία from here to eternity κι όσο προσπαθούσα να καταλάβω τι παίζει ο σκύλος ερχόταν προς εμένα κουνόντας την (ν)ουρά του και με έγλυφε

το επόμενο πρωΐ και οι δύο προσπάθειες πού έκανα γιά να φτιάξω καφέ
(έναν εσπρέσσο + έναν φραπέ)
στέφθηκαν  με ολήρη αποτυχία - σα να ήμουν πρωτάρης

rumble

0 σχόλια [ποστ γιουαρ]: