βροχήαέραςλάσπη_

cmd + space: Πάμε!! απόγιομα Πέμπτης.στο σπίτι.ακούγοντας μουσική που καθόλου δε μ' αρέσει.ξεσκαρτάρισμα.πέταμα όλης της σαβούρας από μπ3 που έχουν μαζευτεί στο mac.ολικό delete.από τη ρίζα.χωρίς δεύτερη σκέψη.καφές.σκέτος.και κακάο.ΙΟΝ.γλυκό.και ζεστό.ταυτόχρονα.ζέστη.βροχή.λάσπη.κράνος + αδιάβροχο γέμισαν από αυτή.χθες αυτό.αλλα και σήμερα το ίδιο ήταν.ήλιος τώρα.καφές το πρωΐ.μερική ταξινόμηση και στο καφέ με το mac.σκάει ένας:γεια σου milioka.γεια.θα μου γράψεις ενα σιντι;με τι;μ΄αυτά τα δικά σου.δεν έχω σιντι πάνω μου.θα πάω να πάρω.πήγαινε.βροχή.με το τουλούμι.και αερας.έπεσε μια σκαλωσιά.από τον αέρα.χτύπησε δύο αυτοκίνητα.λίγο.μπάτσοι, πυροσβεστική, αργόσχολοι.κι άλλοι αργόσχολοι.βροχή.ήρθε ο τυπάκος.με μια δεκάδα σιντι.δεν είχε ένα.δεν πειράζει.γράψε μου ένα και κράτα τα υπόλοιπα.τι να τα κάνω;δεν ξέρω.καλά.γράφω το σιντι.αφαντος αυτός.καφές.βροχή.αέρας.μαθήτριες.κακοντυμένες.για τα δικά μου γούστα.και με παραπάνω κιλά.επίσης για τα δικά μου γούστα.πολιτικές συζητήσεις.σταρχιδιαμου αυτές.στο σπίτι ξανά.μουσική.κι άλλη μουσική.delete συνεχώς.αναρωτιέσαι τις συνθήκες υπό τις οπποίες κατέβαζες το εκάστοτε μπ3.δεν ξέρω/εις.ή ήπως ξέρεις;αμφιβάλλω.ματαιοδοξία.μια φωτογραφιά από τη σημερινή μέρα. κι ένα μπ3 που μου άρεσε.

Sonar Kollektiv Orchester - Rej (Ame Cover)