[:utopia] - september 12th

september 12th
[:utopia] - http:///juːˈtəʊpɪə/
track: sugahspank & blend mishkin: lost cause

• έχω γνωρίσει άνθρωπο που μου είπε: 
Νοιώθω σαν τη γυναίκα του Λωτ όταν γύρισε & κοίταξε πίσω από την πλάτη της κι όταν τον ρώτησα γιατί, μου απάντησε: μόλις ανακάλυψα πως δεν έχω φίλους. κι αυτό είναι ένας λόγος για να μην έχω ούτε κινητό. σιγά το αξιοπερίεργο, σκέφτηκα -για αυτό με τους φίλους- & άλλαξα κουβέντα & θυμήθηκα παλιά που άκουγα το τραγούδι ο λαθρόβιος από τον Βαγγέλη Γερμανό -πολύ πίσω, ίσως χίλια χρόνια πριν & τότε ενώ το κομμάτι είχε κάτι που μου άρεσε δεν ήξερα ούτε τίτλο, ούτε ποιος το λέει μέχρι που το ξέχασα & το ανακάλυψα τυχαία πολλά χρόνια αργότερα


• υπήρχε ένα κουνούπι που καμάρωνε στα πλακάκια στο μπάνιο. τώρα κείτεται αιμόφυρτο -όσο απέμεινε- στον πάτο της μπανιέρας

• από το παράθυρο εισβάλλει μυρωδιά τηγανητής πατάτας. τις φαντάζομαι με κρεμμύδι τριμμένο πάνω τους. ίσως διπλή μερίδα. κρεμμύδια.

• ένα ταξίδι με τρένο νοστάλγησα. να χαζεύω έξω από τα παράθυρα τον κάμπο & να με βρέχουν τα κανόνια που ποτίζουν τα καλαμπόκια (true story)


όσο παίξατε, παίξατε


0 σχόλια [ποστ γιουαρ]: