γράμμα ανώνυμου αυτόχειρα

Τo 1987 είχε κυκλοφορήσει ένας δίσκος ενός καλλιτέχνη
από τη Θεσσαλονίκη,
του Γιώργου Αντωνίου, που είχε τίτλο
Ραδιενεργή Βροχή κλπ (μπορείτε να μάθετε εδώ για το δίσκο αυτό)




on mediadire

Ο δίσκος αυτός είχε αρκετά κομμάτια που μου άρεσαν (όλα για την ακρίβεια)
αλλά δε θα αναφερθώ στο δίσκο, δεν είμαι κριτικός δίσκων-άλλωστε
οι περισσότεροι από μας έχουμε συνδυάσει μουσικές και κομμάτια με διάφορες περιόδους της ζωής μας. Αυτό είναι κι ένας λόγος που δεν ακούω Ελληνικά πλέον. Λέγοντας "Ελληνικά", εννοώ με ελληνικούς στίχους...
Η δεύτερη πλευρά του δίσκου λοιπόν, έκλεινε με ένα κομμάτι που είχε τίτλο:
Γράμμα ανώνυμου αυτόχειρα.
μετά το "Να Γελάς", ήταν το αγαπημένο μου από αυτόν τον δίσκο ...
Καθώς πέρασαν τα χρόνια και ήρθε το διαδίκτυο στη ζωή μας το "Να Γελάς" ήταν το πρώτο βίντεο που ανέβασα στο YouTube... επειδή ήταν το αγαπημένο μου, επειδή, όπως προείπα το είχα συνδυάσει με κάποιες στιγμές της εφηβείας μου (καλά κρατάει αυτή ακόμα)
επειδή... επειδή... επειδή...
Θα μπορούσα να γράψω ένα σωρό "επειδή" αλλά νομίζω πως ο καθένας θα έχει το δικό του "επειδή παύλα λόγο" να θυμηθεί ακούγοντάς το...
Αιτία να κάτσω να το ριπάρω, ήταν κάποια μέηλ που πήρα από τον Acro καθώς και τα σχόλια από το άλλο στο youtube.
Η αλήθεια είναι πως με κούρασε λίγο επειδή είχα ξεχάσει πως γίνεται το vinyl rip, από την άλλη δε μου έβγαιναν οι ρυθμίσεις αλλά, όσο το άκουγα, τόσο ήθελα να τα καταφέρω και κάποια στιγμή, επιτέλους, το καρδιογράφημά του, εμφανίστηκε στην οθόνη...


Βρέχει στους δρόμους της Σαλονίκης
bacardi-cola, μήνυμα νίκης
μπαράκι, αγώνας και τα φιλιά σου
σημαία κόκκινη η αγκαλιά σου...
...όμοια στρατόπεδα μοιάζει η ζωή μου
χιλιάδες Φι, σέρνω μαζί μου
κι εκείνο το παιδί με το ξυράφι
άλλα δυο χρόνια που πήγαν στράφι

κι έτσι αφού έμαθα όσα γνωρίζω
σκλάβος, ελεύθερος τώρα γυρίζω...
... και μια αγάπη εφηβική, μέσα μου έκρηξη πυρηνική...
 

 


κλασικές σκηνές από ταινία της 10ετίας του 80 οι στίχοι του κομμάτιού
Αυτά για σήμερα μην το παρακάνουμε με τις αναρτήσεις
κι αν ο Κάππας διαβάζει το blog, ελπίζω να χαρεί με την ανάρτηση
και να ταξιδέψει μαζί μας πίσω στο χρόνο

8 σχόλια [ποστ γιουαρ]:

Acro said...

Κι εγώ ξέχασα να σ' ευχαριστήσω ΚΑΙ εδώ. Γιατί τα mail φεύγουν, το blogger (ελπίζω) μένει.

miliokas said...

@Acro: ΠΡάγματι, το blogger μένει -μόνο που έχει αλλάξει ένα σωρό και πλέον δε φαίνονται οι players, τα βίντεο κλπ κι έτσι αναγκάζομαι να τα βάζω εκ νέου...

Anonymous said...

Φίλε μπορείς να ανεβάσεις όλο το δίσκο;

Τον ψάχνω εδώ και πολύ καιρό μάταια

miliokas said...

Θα προσπαθήσω να το κάνω αν και είναι δύσκολο
καθώς πρέπει να βρω κάποιον με πικαπ κλπ, χρόνο και όρεξη. αν τον είχα πολύ ευχαρίστως να τον ανέβαζα. Αν τον ριπάρω, θα το κάνω_

miliokas aka skylos_mayros

miliokas said...

Ανώνυμε από πάνω, στείλε μέηλ να σου δώσω το λινκ_

miliokas aka skylos_mayros

Acro said...

Μπράβο milioka. Πάντα τέτοια :)

(Έχει λίγο βόμβο εκτός από τα σκρατς, αλλά δεν πειράζει. Αυτά διορθώνονται εύκολα :)

miliokas said...

ναι το ξέρω για το βόμβο. ίσως να φταίει το ότι είχα "γειώσει" το πικαπ στον ενισχυτή αντί για το μίκτη_

miliokas aka skylos_mayros

Anonymous said...

sec@pathfinder.gr

Φίλε σε Ευχαριστω πόλυ

Τα καταφερες τελικα το ψάχνω αρκετο καιρο

να είσαι καλα