[:ten]

[:ten (years probably)]
movie: truman (Cesc Gay, 2015)
book: η αυτοκρατορική μνήμη τού αίματος,
βαγγέλης ραπτόπουλος (αποσπάσματα)
εκδόσεις κέδρος, 1992

»―πέρασαν κιόλας δέκα χρόνια
ακούστηκε κάποιος να λέει
»―από τι; απάντησε ένας άλλος
»―...

‘STILL
ROLLING
WITH
THE
TIMES’
»―καλά ήταν,
νοιώθω πώς δέ μιλήσαμε αρκετά
και θά τό ήθελα...
pescado rabioso dulce 3 nocturno

nick lowe cracking up

 
maria teresa vera veinte anos

Φέρνω ξανά στο νου μου τη σκηνή αυτή, από τη μακρινή
πια χώρα της εφηβείας μου και μουδιάζω... Πόσο είχα νιώσει
τις στιγμές εκείνες άσχημα: ολοκληρωτικά προδωμένος! Όλοι
ήταν απορροφημένοι, προσηλωμένοι, κρεμασμένοι απ' την κάθε
κίνηση του Βασίλη ― ποτέ άλλοτε δεν είχε καταφέρει να
τους μαγέψει όλους σε τέτοιο απόλυτο βαθμό, να τους 
εξουσιάσει  όλους τόσο! Και να, που τη φορά αυτή, τώρα 
που είχε, επιτέλους, καταφέρει να πετύχει το σκοπό του ― αυτό
γινόταν σε βάρος κι εναντίον μου, εξευτελίζοντας και ταπεινώνοντάς με
(μέχρι εκείνη τη στιγμή η Μελίνα ήταν, το λιγότερο, πρώην δικιά μου 
και κανείς δεν είχε πάρει ακόμα τη θέση μου ― και μόνο πού την
άγγιζε, λοιπόν, εγώ ένιωθα μειωμένος). Ναι, όλοι ήταν μαγεμένοι
 και αποσβολωμένοι...
 απόσπασμα από τη σελίδα 54 του  παραπάνω βιβλίου
 του βαγγέλη ραπτόπουλου 

truman (movie)

0 σχόλια [ποστ γιουαρ]: