The last summer night on earth_

η τελευταία καλοκαιρινή νύχτα στον πλανήτη_

Πριν δυο χρόνια, έγραφα αυτά ¡¡¡ Πριν ένα χρόνο, έχω την εντύπωση
πως δεν έγραψα τίποτα....
Και για φέτος τίποτα δεν ήθελα να γράψω -άλλωστε γράφω μόνο όταν μου 'ρχεται κάτι
κι όχι επειδή (ίσως) πρέπει να γράψω....
Παρ' όλα αυτά, μια βόλτα στη θάλασσα-τη γνωστή θάλασσα- την έκανα και σήμερα
και γύρισα με τα παλιά μου AllStar ξανά γεμάτα με άμμο... και με μια θλίψη....
την ώρα που ετοιμαζόμουν να φύγω, φυσούσε ένας Νοτιάς κι από την άλλη, έμοιαζε να θέλει να βρέξει.... έτσι... σαν αποχαιρετισμός...

Το καλοκαίρι που πέρασε ήταν σα να μην πέρασε, σα να μην ήρθε ποτέ, να το πω καλύτερα.....
Όλα έγιναν τόσο γρήγορα και κράτησαν τόσο λίγο που δε μπορώ να θυμηθώ κάτι που να μου έμεινε...
Ούτε καν ένα τραγούδι που να μου έκανε
την εντύπωση...
Αφού, σκεφτόμουν να ποστάρω κάποια στιγμή μια λίστα με τα most played traxx και μόλις αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο, ανακάλυψα πως πέρα από δυο-τρία, άντε, κανά πεντάρι,
δεν υπήρξαν most played traxx φέτος... Εκτός κι αν τα έχετε βρει εσείς....

όμως, πιστεύω πως κάποια στιγμή θα τα βρω και θα τα ποστάρω...
Αυτά.... και....
καλό μήνα + καλή εποχή...
Και τα κομμάτια... παλιά...

The Flowers Of Romance - The Last Summer Night On Earth
Magnet - Last Day Of Summer (Cosmos Vox)