Random διάλογοι | Τηλεφώνημα

Περιστατικό παλιό, θα προσπαθήσω να το περιγράψω όσο καλύτερα μπορώ
καθώς έχουν περάσει χρόνια από τότε κι απλά, σήμερα,
μια αλυσίδα σκέψεων, με οδήγησε σε αυτό....


Πάμε λοιπόν...


...είναι γύρω στο 1995, ίσως να ήταν 1996, λίγο μετά τα Χριστούγεννα.
Δούλευα σε μια εταιρεία τέλος πάντων....
Κινητά δεν υπήρχαν, μόνο σταθερά και τηλεκάρτες...
Είναι περίπου 11:00 η ώρα ή κάπου εκεί γύρω...
Χτυπάει το τηλέφωνο (σταθερό) άλλωστε συνέχεια χτυπούσε
και μου φωνάζουν πως είναι για μένα, το σηκώνω και από την
άλλη άκρη, γυναικεία φωνή, άγνωστη σε μένα αλλά,
υπέροχα μελωδική (sic)
- Ναι, λέω...
- Έλα Κωσταντίνε, τι κάνεις; Η Αναστασία είμαι...
σμίξιμο των φρυδιών, εγρήγορση της σκέψης, ανασυγκρότηση
και ανάκτηση δεδομένων από μια ολιγοήμερη καλοκαιρινή σχέση
που διήρκεσε ως και τις πρώτες μέρες του Φθινοπώρου και μετά:
Από δω παν και οι άλλοι. Μπαίνουν οι σκέψεις σε μια σειρά -και καλά-
- Α!! Έλα!, Τι κάνεις; Που είσαι; :D
Στροβιλισμός σκέψεων...
Τι να θέλει αυτή τώρα, μετά από τόσο καιρό και άλλα τέτοια...
- Στο ΚΤΕΛ, κατέβηκα για τριήμερο και είπα να σε δω. Που είσαι;
- Στη δουλειά είμαι!!
(περίεργο μου φάνηκε που ρώτησε αφού, εφόσον, εκεί με είχε πάρει τηλέφωνο).
- Ωραία, να κανονίσουμε να συναντηθούμε, τι ώρα λες; και να σου πω, μου λέει,
τι έχει η φωνή σου; Κάπως περίεργη την ακούω...
- Να, ξέρεις, έκανα κάτι μεροκάματα οικοδομή, βράχηκα και κρύωσα!!!
- Ναι, ε; "Οικοδομή" το λέμε τώρα;
- Εε... αφού ξέρεις. Αλλά, για πες εσύ, τα Χριστούγεννα δεν κατέβηκες,ε;
Νομίζω πως είδα την αδερφή σου, είπα....
- Ποια αδερφή μου;;;;;; Αφού δεν έχω αδερφή..
Κρασσάρισμα της μνήμης....
- Να σου πω, συνεχίζει, ποιος Κώστας είσαι; Δεν είσαι ο...
εδώ είπε ένα όνομα το οποίο δε θυμάμαι
- Όχι, της λέω, είμαι ο... κι εδώ είπα το δικό μου...
- Ααα, τότε μάλλον έχω κάνει λάθος στο νούμερο.
- Ε μάλλον, της λέω, Έτυχαν και τα ίδια ονόματα...
- Ναι, λέει, γελάμε και οι δύο, λέμε "γεια" και κλείνει το τηλέφωνο....


Γαμημένες γραμμές που μπλέκεστε.... κι αυτή η μνήμη.....

οι φωτογραφίες είναι σκαναρισμένες από παλιές τηλεκάρτες_
Papercut - Μες Τα Σύννεφα
Ιsaac Hayes - Fragile
Zac F - Thalasa Platia
Blend - Smoke

4 σχόλια [ποστ γιουαρ]:

Anonymous said...

Είδες η ζωή τί σενάρια γράφει?
Θα ήθελα να ήξερα ποιά θα ήταν η εξέλιξη αν τελικά συναντιόσασταν...

Καλό βράδυ :)

miliokas said...

Aν....
Δεν....
όμως....

hackaday said...

Μετά τη συνδιάλεξη δε σου αυξήθηκαν τα ερωτηματικά και η περιέργεια; Αν... Μήπως... κλπ.

miliokas said...

Όχι, επειδή όπως λέω και στο κείμενο:
μια ολιγοήμερη καλοκαιρινή σχέση
που διήρκεσε ως και τις πρώτες μέρες του Φθινοπώρου και μετά:
Από δω παν και οι άλλοι.

οπότε δεν είχα καιρό για τέτοιες πολυτέλειες..
άλλωστε κι από την αρχή η φωνή δε μου "έκανε"
αλλά αυτό συνέβει το 1995...

Τι κάθομαι και θυμάμαι....

-μiliokas aka skylos_mayros-