Lost | A Complete Theory


αντιγράφω από το blog, seagazing το παρακάτω πόστ,
καθ' ότι λάτρης :P,
της σειράς αλλά και από τη χαρά μου που βρήκα "τροφή",
σχετικά με αυτήν -τη σειρά-

λοιπόν... η παρακάτω θεωρία δεν είναι δική μου, ούτε με καλύπτει 100%, είναι όμως με διαφορά η καλύτερη που έχω ακούσει κατά καιρούς και αν μη τι άλλο, βάζει όλα τα περίεργα γεγονότα της σειράς σε ένα ενιαίο πλαίσιο, κάτι που μου αρέσει πολύ και φυσικά ενισχύει τις πιθανότητες αυτή να είναι η τελική θεωρία.
καταρχήν, πιστεύω ακράδαντα ότι υπάρχει μία θεωρία, όπως κάνω πάντοτε (ακόμα και για το INLAND EMPIRE) και, από την πρώτη-πρώτη φορά που είδα να πατιέται αυτό το κωλοκουμπί κάθε 108 λεπτά υπέθεσα ότι είχε να κάνει με χρονομηχανή. ό,τι διαφορετικό και να πουν οι παραγωγοί της σειράς πάνω σ' αυτό για να κρατήσουν αυξημένο το ενδιαφέρον μας, απλά δεν τους πιστεύω.

[...] enjoy the mindfucking! [...]

κάπου ανάμεσα στο 1881 - έως 1900
Το Black Rock ήταν ένα δουλεμπορικό πλοίο που διέσχίζε τον Ειρηνικό. Μετέφερε μια μεγάλη ποικιλία μεταλλικών ορυκτών, οι οποίες ήταν ιδιαίτερα διαδραστικές με άλλες μαγνητικές δυνάμεις. Απροσδόκητα, το πλοίο πλησιάζει το νησί του Lost. Το νησί αυτό έχει μοναδικές μαγνητικές ιδιότητες, και τα μαγνητικά υλικά πάνω στο πλοίο διαδρoύν με τις μαγνητικές δυνάμεις του νησιού, με αποτέλεσμα το πλοίο να ανυψωθεί κυριολεκτικά πάνω στο νησί!.......

...τη συνέχεια, μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ


ps. ελπίζω μόνο να μην κακοφανεί στον φίλο το clopy wright

1 σχόλια [ποστ γιουαρ]:

Anonymous said...

αν εννοείς εμένα, καθόλου. εξάλλου κι εγώ στο net την βρήκα και την μετέφρασα με κάποιες αλλαγές. αν ασχοληθείς πάντως, please δώσε feedback με παρατηρήσεις!